sila masok....takpayah ketuk pintu...

~~memori suka & duka ku~~

Friday, February 5, 2010

TABAHKAN HATIKU

COUNTDOWN : 4 HARI LAGI NAK BALIK UMAH


gud moning....*wink *wink

semalam dila xleh tdo oooo
kul 1230am baring2 golek2 berangan2 nangis2

last last kol 3am bgun tertido

dila skrg dok baca satu blog akak ni

best gilos ar...lawak ada lucu ada sedih ada geram pon ada okeh!
apa yg dila nak gtau ni....cian akak ni
kes dia ala2 dila je [cewah...perasaan]

akak ni dh kapel lama gn exbf dia..5thn gtu laa
tup tap tup tap asyik dok bg alasan sibuk ja

24/7 keja keja keja
akak ni okeh lagi kan...takan nk marah lak org dok keja
tup tap tup tap tup tap

...................................
paham paham sendiri ok
hihihihi kalo takpaham

buat buat paham sudah

hati yg luka...cewah....utk melihat dia berjaya

dh lama kan tak letak gambr dila...hihihi
buat sesapa nak berkenalan boleh jer
im available
bakal cgu garang
[garang okeh]

senyum itu sedekah

senyum sbb nak pikat org??? boleh????
hahahaha

p/s: ptg ni dila ada discussion pasal projek...akan bertentang mata dgn .... malu la.....hihihi...nak control ayu ar pasni.kecik sungguh dunia ini.berpisah dan bertemu kembali...hu3

4 comments:

  1. brtentang mata ngn sp dilah???
    aku nk tau gk... hehehe

    ReplyDelete
  2. hahaha....hencem wooo tikah...tp syg sekali....dia org kelantan..ha3..

    ReplyDelete
  3. haha,,,,mas mas...selagi dila tak kawin selagi tu dila available

    ReplyDelete